Forum Oficjalne Forum KS Cuiavia Inowroc│aw Strona G│ˇwna

Oficjalne Forum KS Cuiavia Inowroc│aw
Witamy na oficjalnym Forum KS Cuiavia Inowroc│aw
 

pozdrawiam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne Forum KS Cuiavia Inowroc│aw Strona G│ˇwna -> Sytuacja Klubu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 7:44, 11 Kwi 2014    Temat postu: pozdrawiam

Piszesz to co czujesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pewno chetniej daja wize ludziom zamozniejszym, ktorym jest lepiej w Polsce, ale w przypadku tej wizy nie jada zamozne osoby, ale takie, ktore chca w USA dorobic, przewaznie studenci lub ludzie po studiach.
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
az sie dziwie.
Psychika - ok, ale kwestia jedzeniowa?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkie ci─Ö┼╝ar├│wki Bardzo Was prosz─Ö o odpowiedz na moje pytanie.
http://smartplasticsurgery.com/images/lipaugm entationpullthrough.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] jest to bardzo przykre i bardzo irytuj─ůce
Ja polecam ale wiadomo ile porodow tyle historii.... Od ok 10 lat mam niemal┼╝e tak─ů sam─ů d┼éugo┼Ť─ç w┼éos├│w czyli za ┼éopatki(w┼éa┼Ťciwie to chcia┼éabym zapu┼Ťci─ç w┼éosy tak do pasa ale przez te ko┼äc├│wki mi to si─Ö nie udaje), pocieniowane i przedzia┼éek(w zale┼╝no┼Ťci od humoru to na ┼Ťrodku to po boku).Mam takie pytanie, czy osobie maj─ůcej kr─Öcone w┼éosy pasuje grzywka??Jak to si─Ö p├│┼║niej nosi?I czy wiecie mo┼╝e czy kr─Öcone w┼éosy cieniuje si─Ö tak po prostu czyli jak tam sobie fryzjer obmy┼Ťli czy jest mo┼╝e jakie┼Ť specjalne cieniowanie typowe do k─Ödzior├│w? no to jak kt├│re lepsze ? ja tez zauwazylam, ze jest opuchlizna, ale u mnie tylko po cwiczeniach, zazwyczaj cwicze po poludniu, a na drugi dzien rano opuchlizny juz nie ma i moge podziwiac efekty CENA ZA PLASTYKE BRZUCHA (w tym dwudniowy pobyt z profesjonalna, wzorowa opieka i wyzywieniem) to 20800 koron (3700 zl). [link widoczny dla zalogowanych]
Ta metoda jest skuteczna jedynie przy drobnych, powierzchownych infekcjach wa┼éu paznokciowego. Mozesz przyjs─çz normalnym ubezpieczeniem, mozesz przyjs─çz ubezpieczeniem prywatnym albo mo┼╝esz zap┼éaci─ç za wizyt─Ö z w┼éasnej kieszeni. Dziewczyny! Prokopa na pewno nie bedzie, bo on panicznie boi sie tanczyc Czy jak by┼éy┼Ťcie w ci─ů┼╝y chore na tokso to bra┼éy┼Ťcie rovamycyne przez ca┼éy czas? Pewnie zas┼éuga dobrego kremu, nie rozja┼Ťniam w┼éos├│w, a podobno br─ůzowe kremy koloryzuj─ůce zawieraj─ů najmniej szkodliwych ┼Ťrodk├│w chemicznych. Szybciej mo┼╝na z nich co┼Ť wyj─ů─ç ni┼╝ z plecaka, no i s─ů wygodne, bez ┼╝adnego obsuwania si─Ö.
Po 3 miesi─ůcach mo┼╝esz na┼éo┼╝y─ç ten sam szampon ale ze zwyk┼é─ů wod─ů przegotowan─ů a nie aktywatorem dzi─Öki temu nabior─ů g┼é─Öbi ale b─Öd─ů szybciej si─Ö wyp┼éukiwa─ç z odrostu i wygl─ůda─ç naturalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz jak p├│jd─Ö to po prostu o to zapytam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przera┼╝aj─ůco.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak to jest?
[link widoczny dla zalogowanych]
Cóż, ja to samo pytanie zadawałam osobom, które już wyjechały.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam nie wykończone piętro w stanie surowym zaraz po budowie .
Strajkuje A tak na powaznie to niezbyt sie czuje...chyba sie przeziebilam, boli mnie gardlo i glowa i ogolnie nic mi sie nie chce.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja planuje sobie przekuc pepek,ale boje sie z lekka,poniewaz mam uczulenie na metale roznego rodzaju i zawsze mi sie pojawiaja krostki jak mam kontkatk z metalem i do tego dochodzi pot,czy powinnam zalozyc sobie kolczyk z tytanu-jest najlepszy dla osoby ktora ma uczulenie(alergia)??pomozcie
[link widoczny dla zalogowanych]
odpowiesz?
pami─Ötajcie tez ┼╝e w ci─ů┼╝e tak ┼éatwo sie nie zachodzi, o ci─ů┼╝e trzeba sie postara─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]

Manta_ma, w \najgorszym\ wypadku ani si─Ö nie obejrzysz, a zgubisz te ┼Ťwi─ůteczne grzeszki na wiosn─Ö - a ta podobno ma nadej┼Ť─ç ju┼╝ nied┼éugo [link widoczny dla zalogowanych] W niedziele przyszala┼éam i zjad┼éam p├│┼é p─ůczka i troch─Ö galaretki - w niedziel─Ö waga podskoczy┼éa do 76,6, czyli ca┼éy zesz┼éy tydzie┼ä szlag trafi┼é.
Abba - Chiquitita / Souper trouper/ Fernando/ I believe in angels Ja te┼╝ zaczynam od jutra a dlaczego go nie polecasz???? larry sie nie oddzywa, mo┼╝e dosta┼é pasek z wyp┼éat─ů? tez bylam na kursie fryzjerskim w goworku, polecil mi kolega ktory byl tam na kursie ksiegowosci i bardzo sobie chwalil, ze duzo praktyki, profesjonalna, fajna kadra, wiec postanowilam sprobowac i rowniez w przypadku fryzjerskiego sie nie zawiodlam, wszystko jasne, rzetelnie i z usmiechem do kursanta [link widoczny dla zalogowanych]
Chyba ze kto ma takie cienkie kreski to zmienia postać rzeczy. m slychac?http://www.youtube.com/watch?v=rJdqXktIkz8Do zobaczenia.Buy ostatnio mialam miesiaczke, ale z okropnymi bolami - jak nigdy IMAN! na tej focie wyszła TRAGICZNIE up i kurcze blaszka boję się , że zostanę łysa ^^ :]
ROMAN
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
że Emilka się dzisiaj mało rusza albo Kasia mnie kopie częste usg ułatwiały lokalizację
[link widoczny dla zalogowanych]
Poniewa┼╝ okoliczno┼Ťci ┼Ťmierci by┼éy nieznane i do ko┼äca niewyja┼Ťnione wykonano wewn─ůtrzszpitaln─ů sekcj─Ö zw┼éok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dolaczam sie!
[link widoczny dla zalogowanych]
lekarz przepisał mi gynalgim i powiedział że mój partner też sie powinien leczyc co powinie brac partner
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
b─Ödzie Ci nogi ci─ůgn─ů┼é ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko ze ja jestem strasznie chuda i jakbym jeszcze po tej glodowce miala schudnac (a pewnie tak jest no nie?) to by chyba mnie wcale nie bylo widac [link widoczny dla zalogowanych] PS.
zosta┼éy mi jeszcze dwie tabletki. milego plwania! Ot├│┼╝ ja mia┼éam taki aparat na ko┼Ťci udowej jak mia┼éam 9 lat, czyli 6 lat temu... Angielski u mnie jest na poziomie sredniozaawansowanym wiec mysle ze nie bedzie tragedii ale wloskiego dopiero sie ucze i ledwo ledwo go znam. Gdzie w Warszawie pozna─ç faceta: [link widoczny dla zalogowanych]
Ja narazie mieszkalam w Weronie. A oto i moja: Co do por├│wnania b├│lu to mog─Ö tylko pisa─ç o tym co przeszed┼é m├│j m─ů┼╝ -ja tego nie mia┼éam dzieki Bogu. Pami─Ötajcie ┼╝eby stosowa─ç si─Ö do wszystkich tych rad i pami─Ötajcie te┼╝ o tym ┼╝eby znale┼║─ç dobrego chirurga szcz─Ökowego, bo jak czyta┼éam na forum, ┼╝e niekt├│rzy nie zostali nawet poinformowani jak maj─ů post─Öpowa─ç to a┼╝ si─Ö n├│┼╝ otwiera. to jednak gwiazda. Mam wrazenie ze nawet wlosy mnie bola s┼éysza┼éam od wielu os├│b ze najlepiej przebic na wiosne...
frytka przynajmniej to robila pod pian─ů.
witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wizyt─Ö mam 17 czerwca wi─Öc na pewno co┼Ť b─Ödzie wida─ç, mo┼╝e nawet serduszko....
[link widoczny dla zalogowanych]
1/Jesli mam go a mi cos dolega to swiecic. Wiele Pakistanek mieszkajacych w Wielkiej Brytanii zostalo honorowo zamordowanych tylko dlatego, ze np.
[link widoczny dla zalogowanych]
wg mnie Monika Brodka jest ┼Ťliczna i taka fajna filigranowa...
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem co to jest nadrerka 1 słysze nic mnie nie swedzi...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
paskudna jest,,widzialam, jej zdjecia w gazecie JOY..bez makijazu ma palzy..wygladala jak potwor...sugerujecie sie tym jak ona wyglaa na zdjeciach czy te;edyskach ..ona jst na maxa poprawiana...polecam ost ny JOY tam sa jej zdjecia jak wyglada w rzeczywisitosci i jak po obrubce komputerowej..zreszta nie tylko ona/..smieszy mnie to ze myslicie ze ona ma taka idealna cee i wogole jak npw teledysku...1000dziewczyn zwyklych chodzacych po ulicach jest od nje o 1000razy ladnjieszych..ja sie ciesze ze nie potzrebuje odrobki kopm zeby na zdjeciu ladnie wyglada...
[link widoczny dla zalogowanych]

w której jej matka uczy angielskiego. [link widoczny dla zalogowanych] osoby, która mówiła, że podoba jej się Hakiel?
To , ┼╝e oni s─ů sponsorami to nie zmienia faktu , ┼╝e je┼Ťli wczoraj rywalizowa┼é prawie ca┼éy wsch├│d( poza paroma wyj─ůtkami) wi─Öc do fina┼éu wesz┼éy pa┼ästwa wschodnie... taka pozycja i wysoko zawieszony wlewnik spowoduj─ů, ┼╝e p┼éyn dotrze do┼Ť─ç g┼é─Öboko zwi─Ökszaj─ůc efektywno┼Ť─ç leatywy Wejd┼║ na stron─Ö [link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat Bo samo zycie chyba nie jest drogie? W ko┼äcu dzi┼Ť Dzie┼ä Dziecka [link widoczny dla zalogowanych]
A od kiedy odstawilam angielski i przestawilam sie na wloski, nie potrafie slowa wydusic po ang! hmmmm... Nastk─Ö i Anielk─Ö, ostatnio ca┼é─ů tr├│jk─ů mija┼éam na Marsza┼ékowskiej to towje zycie to i tak chyba takie ...no tego....koslawe Polecacie? u mnie p─Ökne lato za oknem juz 28 stopni fajnie Zobacze za pare dni jak to b─Ödzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne Forum KS Cuiavia Inowroc│aw Strona G│ˇwna -> Sytuacja Klubu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxGreen v1.2 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin